keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Kuvia, PALJON kuvia:DDD

Oon ollu ulkona pikkasen kuvailemassa, jotkut kuvat on otettu siis eri päivinä:) Haluisin että te vaivaiset 4 lukijaa kommentoisitte, ees jotain .__. Jookos (:?

                                                    Aloitetaan;)











































Mun lemppari öwö










Lily
klik

Rose

Primrose
klik

Celen
ei oo blogia











Kiitos, jos jaksoit kattoa,KOMMENTOITHAN mursu C;
p.s. Klikkaatko tuota ''luin'' kuvaketta ;)


10 kommenttia:

  1. ihania kuvia mulla oli ainakin kymmenen lempparia mutta aiotko ostaa toisenkin nuken ja katsoisitko blogini ja liittyisit lukiaksi niin minulla olisi 12 lukiaa.¨

    http://pullip-maailmalla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos(;<333 liitytkö mun blogiin niin liityn sun(:?

      Poista
  2. oon jo liityny oon se jossa on kuva aalee hiuksisesta pullipista jossa on mys kuvan muokkausta käytetty totaallisen paljon ja täs mun blogin linkki sain just uuden pullipin

    http://pullip-maailmalla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. laitoin yhteen gosupermodelin pullip love kerhoon sun blogista että liittykää tähän blogiin ja niin edes päin sillä haluan että kaikki näkevät tämän ihanuuden.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooiii <3 Kiitos (: Kiitos, toi piristi ihanasti:3

      Poista
    2. Niin ja joo mäkin oon GoSussa nimellä .:Reea:. :D

      Poista
  4. miten laitetaan toi lukia palkki?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ulkoasu --> lisää gadget --> ikkunan vasen sivu "muita" --> lukijat

      Poista
    2. selität aremmin ku miä ja mun gosu nimi on eimi10

      Poista